Українські нафтопереробні заводи, які були придбані за ціною металобрухту олігархами, які не бажають їх модернізувати, не мають майбутнього до тих часів поки в них не будуть вкладені серйозні кошти. Про це в коментарі УНН сказав президент Асоціації «Об'єднання операторів ринку нафтопродуктів України» Леонід Косянчук.
Він також висловив думку, що введення загороджувальних мит на імпортні нафтопродукти призведе до подорожчання бензину.
«Це буде ще один податок і рівно на величину в'їзного мита відбудеться подорожчання нафтопродукту, тому що у нас всі податки сплачують кінцеві споживачі за виключенням одного податку, який називається — рентна плата за видобутий ресурс в Україні. Ця рента іде на собівартість видобувача і жодним чином не сплачується кінцевому споживачу. Вся решта – від лукавого. Хочу також зазначити, що ці мита проти яких ми третій рік поспіль боремось, ніякого пожвавлення в нафтопереробці не створять», — сказав співрозмовник агентства і додав, що введення загороджувальних мит – це «лобістський проект чиїхось інтересів».
Експерт також не поділяє думку профільного міністра з приводу того, що у березні запрацює Одеський НПЗ.
«Поки не буде вирішено питання транспортування нафти трубопроводом до Одеського НПЗ, а це неможливо поки працює „Укртатнафта“ і ці нафтопроводи зайняті зовсім іншим продуктом, до того часу цей завод працювати не буде, бо він і по трубі не дуже рентабельний, а якщо ще буде залізничним транспортом туди постачатись нафта, то він взагалі буде збитковим. Що стосується Лисичанського НПЗ, він сьогодні належить „Роснафті“, а в її планах переробка нафти для отримання нафтопродуктів на внутрішній ринок України не передбачена. Якщо цей завод і буде запущений, то працюватиме за схемою томінгу. Тобто нафту будуть постачати з РФ і туди направлятимуть зроблені там нафтопродукти, а нам залишать викиди, забруднену атмосферу і спожиті енергоресурси», — наголосив Л.Косянчук.
Нагадаємо, міністр енергетики та вугільної промисловості Едуард Ставицький заявив, що введення загороджувальних мит на імпортні нафтопродукти може стимулювати роботу нафтопереробних підприємств.
За матеріалами: «УНН»
Експерт: введення мит не призведе до пожвавлення виробництва на українських НПЗ
22.02.2013
Він також висловив думку, що введення загороджувальних мит на імпортні нафтопродукти призведе до подорожчання бензину.
«Це буде ще один податок і рівно на величину в'їзного мита відбудеться подорожчання нафтопродукту, тому що у нас всі податки сплачують кінцеві споживачі за виключенням одного податку, який називається — рентна плата за видобутий ресурс в Україні. Ця рента іде на собівартість видобувача і жодним чином не сплачується кінцевому споживачу. Вся решта – від лукавого. Хочу також зазначити, що ці мита проти яких ми третій рік поспіль боремось, ніякого пожвавлення в нафтопереробці не створять», — сказав співрозмовник агентства і додав, що введення загороджувальних мит – це «лобістський проект чиїхось інтересів».
Експерт також не поділяє думку профільного міністра з приводу того, що у березні запрацює Одеський НПЗ.
«Поки не буде вирішено питання транспортування нафти трубопроводом до Одеського НПЗ, а це неможливо поки працює „Укртатнафта“ і ці нафтопроводи зайняті зовсім іншим продуктом, до того часу цей завод працювати не буде, бо він і по трубі не дуже рентабельний, а якщо ще буде залізничним транспортом туди постачатись нафта, то він взагалі буде збитковим. Що стосується Лисичанського НПЗ, він сьогодні належить „Роснафті“, а в її планах переробка нафти для отримання нафтопродуктів на внутрішній ринок України не передбачена. Якщо цей завод і буде запущений, то працюватиме за схемою томінгу. Тобто нафту будуть постачати з РФ і туди направлятимуть зроблені там нафтопродукти, а нам залишать викиди, забруднену атмосферу і спожиті енергоресурси», — наголосив Л.Косянчук.
Нагадаємо, міністр енергетики та вугільної промисловості Едуард Ставицький заявив, що введення загороджувальних мит на імпортні нафтопродукти може стимулювати роботу нафтопереробних підприємств.
За матеріалами: «УНН»
Теги: energy, entry fees, petroleum, refineries