Q Club

Діяльність робочих груп у рамках «Енергодіалогу Росія-ЄС» заморожена

Діяльність робочих груп у рамках «Енергодіалогу Росія-ЄС» заморожена, повідомило ІТАР-ТАСС джерело, знайоме з ситуацією.
За його словами, до складу проекту «Енергодіалог Росія-ЄС» входять шість тематичних груп — з енергетичних ринків і стратегіям, з моніторингу виконання «Дорожньої карти» енергетичної співпраці до 2050 року, з електроенергетики, з атомної енергетики, по енергоефективності та інновацій, а також Консультативна рада по газу.
«В рамках Енергодіалогу цього року не проведено жодного засідання. Більш того, не почала роботу тематична група з моніторингу» Дорожньої карти “співробітництва до 2050 року. Хоча свого часу глава Єврокомісії Жозе Мануел Баррозу зазначав створення такої групи як досягнення нашої співпраці в енергетиці “, — сказав джерело.
Планувалося, що з боку Росії роботу тематичної групи з моніторингу «Дорожньої карти» співробітництва очолить віце-президент «Транснафти» Михайло Барков. Але Єврокомісія не направила пропозиції про кандидатуру співголови, уточнило джерело. Більш того, зазначив він, робота Консультативної ради по газу «фактично заморожена». Заплановане на 10 червня засідання ради було перенесено на невизначений термін.
У Міненерго РФ поки не прокоментували ситуацію. Міненерго Росії та Єврокомісія планували у 2014 році підготувати «магістральний сценарій» до 2030 року, що включає прогнози розвитку газової галузі. Про це заявляли в січні в узагальнюючому доповіді по «енергодіалогу Росія-ЄС» міністр енергетики РФ Олександр Новак та єврокомісар Гюнтер Еттінгер. Росія в 2013 році надала Єврокомісії модель порівняльного аналізу різних сценаріїв розвитку газової галузі.
Модель включала 30 сценаріїв розвитку і була заснована на різних прогнозах попиту на газ в Європі. Передбачається, що попит на російський газ в Європі до 2030 року не зменшуватиметься при будь-якому з сценаріїв, крім випадку прямого обмеження імпорту в ЄС російського газу. У доповіді зазначалося також, що сторони домовилися провести розрахунки при різних типах ціноутворення на газ, врахувати обмеження на викиди СО2, більш детально розглянути можливість використання газу в транспортному секторі та знайти варіанти сценарію вигідного як для Росії, так і для ЄС.

За матеріалами ІТАР-ТАСС

http://itar-tass.com/ekonomika

Теги